16 Ιουλ 2009

Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs - Δροσερή εφευρετικότητα

Σούπερ ευχάριστο animation το Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs, καταφέρνει κάτι σπάνιο, να διασκεδάσει και τους μικρούς και τους μεγάλους θεατές. Με ρυθμό, έξυπνες και πλήρως ενσωματωμένες πολιτισμικές αναφορές, το τρίτο μέρος της Εποχής των Παγετώνων προσφέρει χιουμοριστικές ανάσες δροσιάς μες το κατακαλόκαιρο. Παράλληλα, μεταδίδει μεστά μηνύματα γύρω από τη φύση της οικογένειας, τη σημασία και το νόημα της φιλίας. Αυτό που μένει στο θεατή, όταν ανάψουν τα φώτα στο σινεμά, είναι ορισμένες ξεκαρδιστικές σκηνές ανθολογίας, όπως αυτή με το ζευγάρι των προϊστορικών ερωτευμένων που εγκλωβίζεται σε ιπτάμενες μπουρμπουλήθρες. Αλλά όλη η ταινία διαπνέεται από αυτό το πνεύμα εφευρετικότητας και αγάπης προς τη ζωή. Πρόκειται για μια σπάνια σύζευξη σχεδίου, σεναρίου, υλοποίησης.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό μου ξέφυγε, τα άλλα δύο τα έχω δει δύο φορές, και στα αγγλικά και μεταγλωτισμένα! Αν μη τι άλλο, η μεγάλη κινηματογραφική βιομηχανία, έστω και με το πρίσμα του "πολιτικώς ορθού" έχει αναγνωρίσει το δικαίωμα στη διαφορετικότητα. Τό ιδιο ισχύει και για το Σρεκ! Υμνος στην εσωτερικότητα έναντι της παντοκρατορίας της εικόνας, να τρίζουν τα κόκκαλα του Αντυ Γουόρχολ, ένα πράγμα!
Αλλά γράψε και για κανένα έργο που να είδα πρόσφατα, να τα πουμε! (Διακοπές στη Ρώμη-ντοκουμέντο, Η Τελευταία Ευκαιρία-ζήλεψαν τη δόξα του Μάμμα Μία) σου δίνω κάτι πάσες, καλοκαιρινές!

Γιώργος Σταματιάδης είπε...

Ομολογώ ότι τα δύο πρώτα δεν τα έχω δει. Αυτό στο προτείνω ανεπιφύλακτα.
Τα υπόλοιπα που λες τα έχω υπόψη μου!